Red Hat Linux consultant

Beheer jij de Linux-infrastructuur voor onze klanten?
Je bent samen met je collega's verantwoordelijk voor het bedenken, implementeren en beheren van complexe ICT-infrastructuren zoals databases, message brokers, applications servers en webhosting.  Hierbij gebruiken wij de ITIL-methodiek.
Als Linux-beheerder zet je je uitgebreide kennis en ervaring van scripting in Linux in bij je werk. Je werkt in een team met beheerders en bent medeverantwoordelijk voor het goed laten functioneren van de klant specifieke applicaties. Je signaleert problemen en tekortkomingen en doet suggesties voor mogelijke oplossingen. Daarnaast draag je proactief bij aan de installatie, het beheer en de monitoring van de infrastructuur en serversystemen. Je neemt deel aan projecten en werkt mee aan de ontwikkeling van standaardwerkwijzen, -processen en -procedures. Tot slot ondersteun je klanten en leveranciers bij het gebruik van de organisatie specifieke applicaties.
 
Kandidaten die kennis hebben van Red Hat Satellite en Jboss hebben onze voorkeur

Wat zoeken wij in onze Red Hat Linux Beheerder?
We zijn op zoek naar een onafhankelijk en sociaal persoon die in staat is om problemen te analyseren en oplossingen te borgen binnen de daarvoor geldende (wettelijke) kaders. Daarnaast heb je een sterk organiserend en motiverend vermogen. Je beschikt over een gezonde dosis organisatie- en politieke sensitiviteit. Je hebt een drive of ervaring (pre) met het werken in een grote complexe ICT-omgeving en -organisatie.

  • Je beschikt over HBO werk-en denkniveau;
  • Je beschikt over aantoonbare werkervaring met Red Hat Linux (RHCSA);
  • Je beschikt over kennis en ervaring op het gebied van Ubuntu Linux;
  • Je beschikt over kennis en ervaring op het gebied van Storage oplossingen als oa. NetApp;
  • Je beschikt over kennis en ervaring op het gebied van Webserver;
  • Je bent bekend met het procesmatig werken onder ITIL-methodiek;
  • Je bent bereid piketdiensten te vervullen ;
  • Rijbewijs B.

                                                                                             
Competenties en drive
Je vindt het leuk om samen met collega's binnen een grote organisatie te werken aan passende oplossingen voor de afnemers van onze diensten. Je neemt initiatief om op een service- en klantgerichte wijze incidenten te verhelpen die afnemers ervaren bij het gebruik van de kantoorautomatisering die door ons aangeboden wordt.
Je beschikt tevens over goede communicatieve vaardigheden, in woord en geschrift. Door een leergierige houding werk je steeds aan je verdere persoonlijke ontwikkeling, zowel in vaardigheden als kennis en kunde.

Competenties waarover je beschikt zijn in ieder geval:

  • samenwerken;
  • klantgerichtheid;
  • analyserend vermogen;
  • initiatiefnemend.

Wat heeft Q&A ICT Dienstverlening jou te bieden?                                                                           

  • Je krijgt een marktconform salaris;
  • Bonusregeling;
  • Auto van de zaak;
  • Telefoonvergoeding;
  • Pensioenregeling;
  • Uitbreiding in opleidingen en certificeringen;
  • Contract voor onbepaalde tijd.                                                                                                                                                          

Bedrijf
Q&A ICT Dienstverlening BV is al meer dan 10 jaar specialist in het detacheren van o.a. Microsoft consultants, packagers en andere functies in het hogere segment van de ICT branche. In de afgelopen jaren heeft Q&A ICT Dienstverlening BV een gedegen netwerk opgebouwd met goede relaties bij klanten door heel Nederland en dit netwerk blijft groeien. Ons kantoor is gevestigd in Tiel, waar wij voor onze klanten in de Randstad goed bereikbaar zijn.

Solliciteren
Reageer vandaag nog! Ben je enthousiast en voldoe je aan bovenstaande eisen, stuur dan je curriculum vitae met motivatie naar wim.dehoogt@q-en-a.nl. Voor vragen of meer informatie kun je telefonisch contact opnemen met Wim de Hoogt op 0344-627230.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.