ZZP-ers

Geert Bouwman

sr. Procesmanager Gemeente Utrecht

Hoe ben je met Q&A in contact gekomen?                                         
Op advies van een van mijn opdrachtgevers en op advies van collega’s die al met Q&A samenwerkten. Via mond-tot-mondreclame dus.                                                            
Ben je tevreden over hoe het contact met Q&A verloopt? 
Ja, ik ben tevreden. De contacten verlopen meer dan goed. Dat geldt voor de telefonische en mail contacten en zeker voor de directe contacten met Wim de Hoogt. Welke vorm van contact ook, Q&A is en blijft vriendelijk, belangstellend en ook (financieel) zakelijk.

Zijn er naar jouw inzicht, punten waarop Q&A de dienstverlening kan verbeteren? 
Ik zie ze nu niet direct. Ik zal er de komende maanden toch eens extra op gaan letten. ​

Als je eerder met andere detacheringsbureaus hebt samengewerkt, kun je dan aangeven waar de sterke punten van Q&A liggen en waar wij wellicht van andere bureaus kunnen leren?  
Ik voel me en ben bij Q&A geen ‘marktvee’. Bij Q&A ben ik Geert Bouwman. Dat was bij bepaalde andere detacheringsbureaus (ik heb met vijf ervaring) wel even anders. Ik vertrouw Q&A en tot op heden hebben ze dat vertrouwen niet beschaamd.
Leren van andere bureaus? Dat zou ik niet doen, blijf gewoon Q&A.
 
Wij zijn benieuwd of je Q&A zou aanraden aan andere ZZP-ers en waarom? 
Toeval of niet maar vorige week heb ik Q&A aanbevolen bij onze zoon Bram. Hij wil als ZZP’er starten. Mijn advies aan hem, ‘ga eerst eens met Q&A (Wim) praten.” Wim kent (deel)markten, is zoals ik al eerder aangaf, open, direct, vriendelijk zonder het zakelijke te vergeten. Wim is Q&A ten voeten uit. Vandaar mijn advies aan Bram, maar ja of hij naar mij luistert?
 
 

Arno van Loenen

Specialist UCloud Management bij de Gemeente Utrecht


Hoe ben je met Q&A in contact gekomen?
Werknemer bij Conclusion en viel daar onder Wim. Gaat dus al een tijd terug.

Ben je tevreden over hoe het contact met Q&A verloopt?
Prima, heb al meerdere jaren en malen opdrachten via Q&A gedaan en telkens een soepel contact.

Zijn er naar jouw inzicht, punten waarop Q&A de dienstverlening kan verbeteren?
Ik zou het niet weten, ik ben nog nergens tegenaan gelopen waarvan ik zeg “dat zou anders moeten”

Als je eerder met andere detacheringsbureaus hebt samengewerkt, kun je dan aangeven waar de sterke punten van Q&A liggen?
Ik ben ws niet representatief aangezien ik een lange relatie heb met Wim en daardoor, voor mijn gevoel, makkelijk kan “binnenkomen”. Andere bureaus zijn vaak groter en dit maakt het contact vaak niet beter dus mijn inziens is de manier waarop Q&A acteert prima.

Wij zijn benieuwd of je Q&A zou aanraden aan andere ZZP-ers en waarom?
Ik denk dat voor ZZP-ers geldt dat het belangrijkste is dat ze een (leuke) opdracht hebben/krijgen. Via welk bureau zal niet veel uitmaken (als deze maar goed bekend staat en mn de betalingen). Maar als mij gevraagd zou worden wat mijn ervaring is met Q&A zal ik Q&A zeker aanraden en aangeven wat mijn positieve ervaringen zijn.